Într-o industrie aflată într-o permanentă inovație, cum este piața produselor de wellness si sănătate, brandurile trebuie să răspundă provocării de a se face remarcate. Pentru a atrage atenția consumatorilor, companiile încearcă să anticipeze nevoile pieței și să ofere alternative unice la produsele convenționale.

Într-un studiu realizat înainte de carantina generată de pandemia de COVID-19, agenția de cercetare în inovații Buzzback a intervievat consumatorii din Statele Unite și Marea Britanie pentru a descoperi care sunt produsele care oferă cele mai bune oportunități brandurilor din industria de sanatate, wellness și de îngrijire a pielii.

Cele mai populare ingrediente au fost stabilite în urma disponibilității pe care consumatorii au arătat-o faţã de utilizarea unor produse care includ o anumită substanță.

Iatã topul primelor cinci ingredinte în Statele Unite:

  • 1. Curcumina
  • 2. Omega-3
  • 3. Probioticele
  • 4. Ashwagandha
  • 5. Proteinele

Urmat de topul primelor cinci ingrediente în Marea Britanie:

  • 1. Omega-3
  • 2. Turmeric
  • 3. Probiotice
  • 4. Rhodiola
  • 5. Prebiotice

Omega-3 și Probioticele sunt în tendințe atât în Marea Britanie, cât și în Statele Unite, în vreme ce elemente precum turmericul și rhodiola, populare în rândurile britanicilor, sunt înlocuite de curcumină și ashwagandha în randurile americanilor.

Potrivit studiului, 65% dintre consumatori caută remedii pentru eliminarea durerilor, a anxietății sau a depresiei.

Din lista de ingrediente de mai sus, probioticele sunt cele mai populare în rândul consumatorilor, 31% dintre respondenți achiziționand deja produse care conțin acest ingredient.

Canalele de socializare par să fie principala sursă de informații in ceea ce privește ingredintele aflate în tendințe, potrivit cercetării Buzzback, care relevă faptul ca 46% dintre consumatori utilizează social media pentru a afla noutăți din zona de wellness.